lördag 24 april 2010

In memoriam Osjan von Iransamin 1996 - 2009


©Gerd Andersson
Yesterday, it was one year since Osjan left me in grief. I miss her in sweet memory! She came to me as a mature self-confident lovely girl and she left me with two lovely litters. How grateful I am to have shared her life and the lovely gifts she gave me. Osjan was a wonderful loving mother to all her puppies. Forever in my heart!

I går var det ett år sedan Osjan lämnade mig i stor sorg. Jag har henne i ljust minne! Hon kom som en mogen självsäker strålande tik och hon har lämnat mig med två underbara kullar. Jag är så tacksam för att ha fått ynnesten att ha hennes här och de underbara gåvor hon skänkte. Osjan var en underbar och kärleksfull mor till alla sina valpar. Hon kommer för alltid att ha sin plats i mitt hjärta.

Inga kommentarer: